پهپاد هیبریدی طراحی شده برای پاسخ دهندگان اول

Sonin Hybrid از یک هواپیمای بدون سرنشین جدید (UAV) با حداکثر سرعت بیش از 140 مایل در ساعت رونمایی کرده است که مخصوص پاسخ دهندگان اول طراحی شده است.

Recruit که می تواند با معافیت  اداره هوانوردی فدرال (FAA)کار کند، دارای زمان پرواز سه ساعته می باشد و از محدودیت های پهپاد های باتری دار که معمولا توسط پلیس و آتش نشان ها و مقامات دولتی استفاده می شود پیشی می گیرد و از توانایی انجام ماموریت های طولانی با محموله های سنگین برخوردار است.

 

Rescruit از یک سیستم شامل باتری و سوخت اختصاصی برای شارژ کردن باتری های پهپاد در هنگام پرواز استفاده می کند و از بدنه فیبر کربن سبک برای افزایش پایداری و توان پرواز برخوردار است.

محموله های پیشرفته سیستم که مخصوصا برای ماموریت های پاسخ دهنده اول انتخاب شده اند شامل دوربین فیلم برداری با زوم نوری 30 ایکس و دیجیتالی 12 ایکس، دوربین مادون قرمز ( FLIR ) رو به جلو برای عملیات های شبانه، بلندگوهای PA و چراغ نور افکن می باشد.

 

Sonin Hybrid چندین برنامه را با پلیس و بخش های آتش نشانی در سراسر ایالات متحده آمریکا راه اندازی کرده است تا مشخص کند کدام توانایی برای پاسخ دهندگان اول مهم ترین است.

طبق گفته این شرکت، افزایش استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به معنای زمان پاسخ کوتاه تر و آمادگی بهتر کارکنان ایمنی در شرایط اضطراری است.

 

Curtis Foster، بنیان گذار Sonin Hybrid، اظهار داشت:« زمانی که ما در مرحله نهایی کردن طراحی سیستم قدرت هیبریدی خود برای هواپیماهای بدون سرنشین بودیم، متوجه شدیم که می توانیم با طراحی بدنه توسط خودمان بیشترین برد را به دست آوریم. سوال بعدی این بود: برای چه کسی؟ تعداد زیادی هواپیمای بدون سرنشین تجاری وجود دارد اما تعداد کمی از آن ها به طور خاص برای پاسخ دهندگان اول ساخته شده اند. در نتیجه قبل از شروع همه جانبه پروژه، ما تصمیم گرفتیم که پلیس و آتش نشان ها بیشترین نیاز را به این فن آوری داشته باشند و بلافاصله برای ساخت  Recruit اقدام کردیم.»

تعداد بازدید:
528
تاریخ:
1399/07/18
كليه‌ي حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي مي‌باشد